Zákazníci

Zákazníci je základní modul celého CRM s centrální evidencí kontaktů, společností a zájemců o vaše služby. Rychlá orientace v agendě kolem zákazníka je pro všechny uživatele velice důležitá a to zejména při telefonních hovorech a jiných realtime komunikacích.

Karta zákazníka automaticky eviduje celou kontaktní historii a další vazby na servisní případy z modulu podpory a obchodní příležitosti z obchodní platformy. O každém zákazníkovi, tak máte úplný přehled o jeho aktivitách a všech požadavcích, právě ve chvíli, kdy s ním jednáte ať už telefonicky nebo emailem. Kontaktní centrum vám umožní rychlé otevření karty zákazníka a vy tak budete moct okamžitě reagovat s perfektním osobním přístupem na potřeby konkrétního klienta.

Kontakty

Konkrétní osoba ve vašem adresáři, které může být svázána s určitou společností. Základními atributy, jsou jméno, telefonní číslo a emailová adresa. Pomocí nich dochází k automatickému párování aktivit ke kontaktu.

Společnosti

Nadřazená jednotka kontaktu, díky které můžete kontakty seskupovat do jednotlivých společností a zkoumat pak vazby skrz celou společnost. Vhodnými atributy u společností jsou název, adresa, IČO, DIČ, hlavní telefon a email.

Zájemci

Potenciální zákazníci, kteří např. vyplnili poptávku na vašem webu. Při úspěšném navázání obchodního vztahu jsou zájemci konvertování na kontakty, kde pak zaujmou řádné místo mezi vašimi zákazníky.

Synchronizace

Všechny zákazníky si můžete realtime synchronizovat se svým adresářem v mobilním telefonu. Jakákoliv změna se aktualizuje ihned na webu i ve vašem mobilu.

Přizpůsobení

Atributy každého typu zákazníka lze přizpůsobit vašim potřebám pomocí vlastních políček, které je možné umístit na formulář zákazníka. Ať už potřebujete evidovat číslo bot nebo autorizační PIN pro komunikaci, vše lze pohodlě přizpůsobit v nastavení aplikace.

Můžete si i definovat zcela nové formuláře seskupujících několik atributů a jejich záznamy pak přiřazovat k zákazníkům. Vhodné např. pro evidenci půjček u finančních institucí nebo automobilů v autoservisech.

Oprávnění

Můžete omezit práva uživatelů vytvářet, upravovat nebo mazat zákazníky. Všechny provedené změny jsou evidované a tak je možné vždy dohledat, kdo jakou změnu provedl. Kompletní smazání citlivých údajů o zákazníkovi v souladu s GDPR je s patřičným oprávněním možné na pár kliků.

Cena

Sdílený adresář zákazníků můžete používat již od 50 Kč/měsíc za uživatele. Nezapomeťe si objednat i další moduly jako je kontaktní centrum nebo helpdesk.

Mohlo by vás zajímat

Přesunout se na začátek
Kontaktní centrum

Hovory

Příchozí hovory řazené do fronty a odchozí volání vašim zákazníkům i kolegům.

Integrovaný telefon

Díky pokročilým technologiím můžete telefonovat přímo z vašeho internetového prohlížeče. Nemusíte nic instalovat na PC ani v mobilním telefonu.

Emaily

Vyřiďte emailovou komunikaci ve formě vláken, které můžete sdílet se svými kolegy.

Zprávy

Chatujte se svými zákazníky na sociálních sítích nebo přímo na vašich webových stránkách.