Kontaktní centrum

Modul kontaktního centra je základním prvkem frontoffice oddělení, kde se vyřizuje veškerá komunikace se zákazníky. Každá komunikační aktivita je zařazena do určité fronty, odkud je automaticky distribuována přihlášeným operátorům. 

Všechny typy aktivit, z různých komunikačních kanálů se v kontaktním centru zpracovávají i reportují stejným způsobem. Operátoři i manažeři tak pracují v jednotném prostředí bez nutnosti překlikávání mezi několika různými, navzájem nespolupracujícími aplikacemi.

Hovory

Příchozí i odchozí hovory jsou odbaveny v call centru a vnitrofiremní hovory v telefonní ústředně.  Díky integrovanému telefonu přímo ve webovém prohlížeči mohou operátoři zodpovídat hovory stejně jako ostatní typy aktivit z pohodlí domova i kanceláře.

Emaily

Emailové zprávy jsou z vaší schránky automaticky ukládány do vláken v backoffice modulech podpora nebo prodej, odkud můžete pohodlně zpracovávat a odopvídat na ně pomocí všech dostupných kanálů z kontaktního centra.

Zprávy

Posílejte si zprávy se zákazníky na sociálních sítích nebo přímo s online návštěvníky webových stránek. Po vložení jednoduchého HTML widgetu na web nebo autorizaci firemní stránky na Facebooku budete se zákazníky vždy v kontaktu.

Karta zákazníka

Již při rozezvonění aktivity se může operátorovi automaticky otevřít karta zákazníka se všemi duležitými informacemi ať už s jeho jménem, otevřenými servisními případy nebo obchodními příležitostmi. Operátor má tedy od začátku přehled o tom, s kterým zákazníkem právě komunikuje a jaké požadavky se s ním právě ve firmě řeší.

Automatické párování

Každá aktivita v kontaktním centru, je ihned plně automaticky spárována s kontaktem nebo společností v modulu zákazníci a to včetně uchování nahrávky hovoru nebo znění emailu. Odpadá tedy ruční zaznamenávání každé komunikace se zákazníky, tak jak vás nutí klasická CRM.

Škálovatelnost

Množství zpracovaných aktivit v kontaktním centru je přímo úměrné počtu připojených operátorů. V čase sezonní špičky lze krátkodobě přikoupit další licence a vykrýt tak několikanásobně zvýšené nároky na komunikaci pomocí brigádníků. Není při tom nutné měnit zaběhnuté procesy ve firmě.

Mohlo by vás zajímat

Přesunout se na začátek
Kontaktní centrum

Hovory

Příchozí hovory řazené do fronty a odchozí volání vašim zákazníkům i kolegům.

Integrovaný telefon

Díky pokročilým technologiím můžete telefonovat přímo z vašeho internetového prohlížeče. Nemusíte nic instalovat na PC ani v mobilním telefonu.

Emaily

Vyřiďte emailovou komunikaci ve formě vláken, které můžete sdílet se svými kolegy.

Zprávy

Chatujte se svými zákazníky na sociálních sítích nebo přímo na vašich webových stránkách.