Telefonní ústředna

Pobočková telefonní ústředna, známá také pod zkratkou PBX pro volání mezi telefonními „klapkami“ kde volání funguje na jednoduchém principu, kdy má má každý telefon přiřazené trojčíslí, přes které je zdarma dovolatelný zevnitř firmy a zvenčí potom přes přidělený blok čísel z příslušného kraje, která končí stejnými třemi číslicemi jako volaný telefon.

Nabízíme moderní řešení z oblasti telefonní komunikace, schopné poskytnout funkci telefonních ústředen pro vnitrofiremní volání, ale i call centrum pro komunikaci se zákazníky. Obě tyto služby jsou k dispozici v rámci modulu kontaktního centra, který slouží pro komunikaci nejen přes telefon.

Uvítací hlášky

Pro příchozí hovory, můžeme volajícím automaticky přehrát hlášky s pozdravem nebo libovolné oznámení a dál hovor nasměrovat na vybrané uživatele nebo oddělení.

Koncové zařízení

Zařízení, na kterém mohou být hovory odbavovány, může být stolní nebo bezdrátový telefon s dokovací stanicí podporující technologii VoIPPřípadně lze příchozí hovory přesměrovávat na mobilní telefon každého uživatele.

Evidence hovorů

Vnitrofiremní hovory v rámci telefonní ústředny jsou stejně jako hovory v call centru nahrávány a jejich účastnící mají možnost si nahrávku jednoduše přehrát přes webové rozhraní.

Mohlo by vás zajímat

Přesunout se na začátek
Kontaktní centrum

Hovory

Příchozí hovory řazené do fronty a odchozí volání vašim zákazníkům i kolegům.

Integrovaný telefon

Díky pokročilým technologiím můžete telefonovat přímo z vašeho internetového prohlížeče. Nemusíte nic instalovat na PC ani v mobilním telefonu.

Emaily

Vyřiďte emailovou komunikaci ve formě vláken, které můžete sdílet se svými kolegy.

Zprávy

Chatujte se svými zákazníky na sociálních sítích nebo přímo na vašich webových stránkách.