Prodej

V tomto modulu lze evidovat obchodní vztahy se zákazníky ve formě jednorázových obchodních příležitostí a dlouhodobých smluv. U každé obchodní příležitosti je podobně jako v helpdeskovém modulu podpora, uložena kompletní komunikační historie ohledně daného obchodu. A každá z těchto příležitostí je umístěna v určitém oddělení, ze kterého je jí přiřazen obchodník (vlastník), který má za úkol úspěšně zobchodovat otevřený obchodní případ.

Důležitou vlastností je, že při změně obchodníka nedochází ke ztrátě informací z průběhu obchodního jednání a nový obchodník tak bude moci celý obchod úspěčně dokončit místo kolegy.

Vyhrané i prohrané obchodní příležitosti a smlouvy jsou ihned vidět na kartě zákazníka, operátoři kontaktního centra mají proto vždy při komunikaci se zákazníkem k dispozici všechny důležité informace.

Produkty

Pro zjednodušení práce obchodníka, lze v systému nadefinovat seznam zboží a služeb, včetně doporučené prodejní ceny a nákladů s ním spojeným. Při práci pak obchodník pohodlně vybere produkt ze seznamu, upraví množství a případně i slevu. Systém sám počítá možný obrat i zisk z každé obchodní příležitosti.

Smlouvy

Pokud při uzavření obchodního případu dojde i k podepsání smlouvy, lze tento kontrakt opět zaevidovat s možností periodického opakování prodeje zboží nebo služeb. To bude poté zohledněno ve finančních reportech firmy.

Finanční report

Díky evidovaným obchodním příležitostem lze u každého obchodu vyčíslit jeho příjmy, náklady a zisk. Tyto údaje lze pak snando reportovat z pohledu jednotlivých obchodníků, oddělení nebo i celé firmy. Zjistit zisk obchodníka za poslední měsíc nebo čtvrtletní obrat firmy je pak otázkou několika kliků.

Přizpůsobitelné atributy

Stejně jako v modulu zákazníci, můžete atributy každé obchodní příležitosti, smlouvy a produktů rozšířit o několik vlastních polí, které vám zpřehlední orientaci a vyhledávání mezi nimi.

Cena

Za licenci tohoto obchodního modulu účtujeme částku 200 Kč/měsíc za každého obchodníka. Aby byl cenlý obchodní proces a jeho upsale ještě příjemější, doporučujeme přikoupit i modul zákazníci.

Mohlo by vás zajímat

Přesunout se na začátek
Kontaktní centrum

Hovory

Příchozí hovory řazené do fronty a odchozí volání vašim zákazníkům i kolegům.

Integrovaný telefon

Díky pokročilým technologiím můžete telefonovat přímo z vašeho internetového prohlížeče. Nemusíte nic instalovat na PC ani v mobilním telefonu.

Emaily

Vyřiďte emailovou komunikaci ve formě vláken, které můžete sdílet se svými kolegy.

Zprávy

Chatujte se svými zákazníky na sociálních sítích nebo přímo na vašich webových stránkách.