Reporting

Univerzální reportovací nástroj na principu OLAP krychle, který umožňuje agregovat několik vstupních metrik najednou přes různé dimenze. Prakticky vše probíhá tak, že si sami vyberete co chcete reportovat (počty zodpovězených aktivit, vyřešené servisní případy nebo dosažený obrat..) a tyto metriky si dál rozdělíte podle požadovaných atributů (uživatel, fronta, oddělení, den v týdnu, měsíc..).

Realtime data

Reporting zpracovává vždy aktuální stav informací v celé Unigab aplikaci. Ihned po vytočení telefonního hovoru nebo zobchodování příležitosti se v reportu změna projeví. Ani historická data nejsou nijak odmazávána, takže když bude po letech potřeba zjistit, kolik aktivit jste přes kontaktní centrum museli obsloužit v období Vánoc před 5 lety, nebude to žádný problém.

Metriky a fakta

Každý manager si může sestavit vlastní metriky z dostupných agregací a faktů. A kdyby přeci jen nějaký fakt chyběl, není problém ho na zakázku do systému přidat. Reporting pak bude zase o něco pohodlnější.

Kontingenční tabulka a graf

Výstupem každého reportu je kontingenční tabulka (znáte tabulkoých editorů ala Excel), která přehledně zobrazí agregovaná data. Tabulku lze pohodlně vyexportovat a naformátované hodnoty dál upravovat v oblíbeném tabulkovém editoru.

Pro rychlý přehled nad agregovanými daty je u reportů zobrazen i kontingenční graf, který mění podobu v závislosti na počtu dimenzí, které report zpracovává. Od klasických sloupcových grafů, přes spojnicové až po koláčové. Vždy ale tak, aby šlo nejlépe znázornit výstupní data.

Cena

Cena za licenci na tento mocný reportovací nástroj začíná již na 50 Kč/měsíc pro každého managera. Odvedenou práci svých operátorů v kontaktním centru i na backoffice helpdesku budete mít pod kontrolou.

Mohlo by vás zajímat

Přesunout se na začátek
Kontaktní centrum

Hovory

Příchozí hovory řazené do fronty a odchozí volání vašim zákazníkům i kolegům.

Integrovaný telefon

Díky pokročilým technologiím můžete telefonovat přímo z vašeho internetového prohlížeče. Nemusíte nic instalovat na PC ani v mobilním telefonu.

Emaily

Vyřiďte emailovou komunikaci ve formě vláken, které můžete sdílet se svými kolegy.

Zprávy

Chatujte se svými zákazníky na sociálních sítích nebo přímo na vašich webových stránkách.